Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky e-shopu japan-knives.cz


  1. Všeobecné obchodní podmínky


  1. Tyto obchodní podmínky společnosti HIENDKITCHEN ADAM WOLNY, se sídlem Natalii Gąsiorowskiej 10, 03 - 107 Warszawa, NIP 5242269381, REGON 146531342, upravují v souladu s ustanovením §1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti kupujících, a prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.japan-knives.cz

  1. Kontakt s prodávajícím se uskutečňuje prostřednictvím:
  • e-mailové adresy: info@japan-knives.cz
  • telefonicky: +420 775 822 300
  • chat na webových stránkách

  1. Tyto obchodní podmínky jsou trvale k dispozici na webových stránkách www.japan-knives.cz tak, aby je bylo možné kdykoliv zobrazit.

  1. Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde: link

II.  Definice


Pojmy použitými v obchodních podmínkách se rozumí:


  1. Cena - částka, kterou bude Zákazník hradit za Zboží;

  1. Cena za dopravu - částka, kterou bude Zákazník hradit za doručení Zboží;

  1. Pracovní dny - dny od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků;

  1. Zákazník - fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, podnikatel, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou; Zákazník v internetovém obchodě zadá Objednávku nebo využívá jiné Služby dostupné v internetovém obchodě;

  1. Občanský zákoník - zákon ze dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů č. 16, položka 93 ve znění pozdějších předpisů);

  1. Účet - část e-shopu přidělená danému zákazníkovi, prostřednictvím které může zákazník provádět určité akce v internetovém obchodě;

  1. Zboží - produkt prezentovaný na e-shopu, jehož popis je k dispozici u každého prezentovaného produktu;

  1. Kupní smlouva - smlouva o prodeji Zboží ve smyslu občanského zákoníku uzavřená mezi Prodávajícím a Zákazníkem;

  1. Služby - služby poskytované elektronicky Zákazníkům - tyto předpisy jsou uvedené v čl. 8 zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (Sbírka zákonů z roku 2002 č. 144, položka 1204, ve znění pozdějších předpisů);

  2. Zákon o právech spotřebitelů – zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů 2014, č. 827);

  3. Zákon o poskytování služeb elektronickými prostředky – Zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickými prostředky (Sbírka zákonů č.144, položka 1204 ve znění pozdějších předpisů);

  4. Objednávka – projev vůle zákazníka směřující přímo k uzavření Kupní smlouvy, ve kterém je uveden zejména druh a počet Zboží.

III. Obecná ustanovení a poučení


  1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní e-shopu.

  1. Při nákupu Zboží je povinnosti Zákazníka poskytnout Prodávajícímu všechny informace správně a pravdivě. Informace, které Zákazník poskytl v Objednávce bude Prodávající považovat za správné a pravdivé.

  1. Zákazník je povinen:
  • neposkytovat obsah zakázaný zákonem, např. obsah propagující násilí nebo porušující práva třetích osob;
  • užívat e-shop způsobem, který nenarušuje jeho provoz;
  • nezasílat a nezveřejňovat nevyžádané informace (spam) v rámci e-shopu;
  • používat jakýkoliv obsah zveřejněný na e-shopu pouze pro svou osobní potřebu;
  • používat e-shop způsobem, který je v souladu s ustanoveními zákona platného na úžemi České republiky.

IV. Služby


  1. Prodávající umožňuje prostřednictvím internetového obchodu využívat bezplatné Služby, které poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

  2. Služba vedení účtu v internetovém obchodě je k dispozici po registraci. Registrace probíhá vyplněním a přijetím registračního formuláře, který je k dispozici na jedné ze stránek internetového obchodu. Smlouva o poskytování služby spočívající ve vytvoření účtu v internetovém obchodě se uzavírá na dobu neurčitou a zaniká, jakmile zákazník podá žádost o smazání účtu.

  3. Prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách obchodu může zákazník zaslat své kontaktní číslo a e-mailovou adresu, aby mohl kontaktovat prodávajícího v souvislosti se zbožím prezentovaným na webových stránkách obchodu. Uživatel odešle formulář prodávajícímu výběrem tlačítka "Odeslat".

  4. Zákazník může kontaktovat prodávajícího prostřednictvím chatu, který je k dispozici na webových stránkách obchodu. Smlouva o poskytování služeb spočívajících ve zpřístupnění interaktivního chatu umožňující Klientům kontaktovat Prodávajícího se uzavírá na dobu určitou a zaniká v okamžiku, kdy Zákazník chat uzavře nebo opustí webové stránky Internetového obchodu.

  5. Prodávající má právo pořádat příležitostné soutěže a propagační akce, jejichž podmínky jsou vždy uvedeny na internetových stránkách obchodu. Akce v internetovém obchodě nelze kombinovat, pokud není v pravidlech dané akce uvedeno jinak.

  6. V případě, že zákazník poruší ustanovení těchto obchodních podmínek, může prodávající po předchozí neúčinné výzvě k zastavení nebo odstranění porušování a stanovení přiměřené lhůty smlouvu o poskytování služeb vypovědět se 14 denní výpovědní lhůtou.

V. Postup uzavření kupní smlouvy


  1. Informace o Zboží uvedené na webových stránkách e-shopu, zejména jeho popis, technické a užitné parametry a ceny, představují pozvání k uzavření Smlouvy.

  2. Veškeré zboží dostupné v internetovém obchodě je zcela nové a bylo legálně uvedeno na český trh.

  3. Podmínkou pro zadání objednávky je mít aktivní e-mailový účet.

  4. V případě podání Objednávky prostřednictvím Objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách Internetového obchodu je Objednávka podána Zákazníkem Prodávajícímu v elektronické podobě a představuje návrh na uzavření Kupní smlouvy na Zboží, které je předmětem Objednávky. Nabídka učiněná v elektronické podobě je pro Zákazníka závazná, pokud Prodávající zašle na Zákazníkem uvedenou e-mailovou adresu potvrzení o přijetí k provedení Objednávky, které představuje prohlášení Prodávajícího o přijetí nabídky Zákazníka a jeho obdržením Zákazníkem je uzavřena Kupní smlouva.

  1. Zadání objednávky v internetovém obchodě zasláním e-mailu probíhá v pracovní dny a v hodinách uvedených na webových stránkách internetového obchodu. Za tímto účelem by měl Zákazník:
    1. zvolit způsob doručení a způsob platby z možností doručení a způsobů platby uvedených na webových stránkách obchodu,

    2. poskytnout údaje potřebné k provedení objednávky, zejména: jméno a příjmení, dodací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

  1. Informaci o celkové hodnotě Objednávky, uvedené v předchozím bodě, podává Prodávající vždy po dokončení Objednávky, spolu s informací, že uzavřením Kupní smlouvy vzniká Zákazníkovi povinnost zaplatit za objednané Zboží a Kupní smlouva je tímto okamžikem uzavřena.

  2. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce a její obsah je v souladu s Obchodními podmínkami.

  3. V případě určitého Zboží prezentovaného na e-shopu je možné jej personalizovat umístěním gravírování na Zboží v souladu s pokyny Zákazníka uvedenými v poznámkách k Objednávce. Informace o možnosti personalizace Zboží Zákazníkem, uvedené v předchozí větě, je uvedena vždy v popisu Zboží. Prodávající může připravit návrh gravírování, která má být umístěna na Zboží, a zaslat jej e-mailem Zákazníkovi ke schválení návrhu - v takovém případě Prodávající přistoupí k personalizaci Zboží po obdržení e-mailu s informací od Zákazníka o schválení návrhu gravírování.

  4. Zaslání Objednávky na Zboží personalizované podle pokynů Zákazníka je možné pouze prostřednictvím Objednávkového formuláře, a to postupem uvedeným v článku 4 výše. V komentáři k Objednávce by měl Zákazník uvést potřebné pokyny pro gravírování, jako je např. obsah gravírování, typ písma, místo umístění gravírování. Prodávající na webových stránkách Obchodu může uvést, jaké pokyny má Zákazník zaslat. Prodávající je dále oprávněn klást Zákazníkovi dotazy za účelem určení vzhledu Zboží tak, aby odrážel Zákazníkem uvedené pokyny.

VI. Dodání

  1. Dodání Zboží je omezeno na území České republiky a na Slovensko, a provádí se na adresu uvedenou Zákazníkem při zadávání Objednávky;

  2. Zboží je dodáváno prostřednictvím kurýrní služby DPD;

  3. Prodávající na internetových stránkách Obchodu v popisu Zboží informuje Zákazníka o počtu pracovních dnů potřebných k vyřízení Objednávky a jejímu doručení, jakož i o poplatcích za doručení Zboží.

  4. Doba dodání a plnění zakázky se počítá v pracovních dnech podle bodu VII.

  5. Prodávající poskytne zákazníkovi doklad o koupi.

  6. Pokud jsou pro Zboží, na které se Objednávka vztahuje, stanoveny různé dodací lhůty, platí pro celou Objednávku nejdelší ze stanovených lhůt.

VII. Ceny a způsoby platby

  1. Ceny Zboží jsou uvedeny v Českých korunách a zahrnují DPH, cla a další poplatky.

  2. Zákazník si může zvolit následující způsoby platby:
  1. bankovním převodem na bankovní účet Prodávajícího (v tomto případě bude zpracování Objednávky zahájeno poté, co Prodávající zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí Objednávky, a Objednávka bude odeslána ihned po připsání peněžních prostředků na bankovní účet Prodávajícího a dokončení Objednávky);
  2. elektronická platba (v tomto případě bude realizace Objednávky zahájena poté, co Prodávající pošle Zákazníkovi potvrzení o přijetí Objednávky a poté, co Prodávající obdrží informaci ze systému zúčtovacího agenta, že platba byla Zákazníkem provedena, a zásilka bude provedena bezprostředně po dokončení Objednávky);
  3. dobírka, platba dodavateli při dodání (v tomto případě bude zpracování Objednávky a její odeslání zahájeno poté, co Prodávající zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí Objednávky a dokončení Objednávky);

  1. Prodávající informuje Zákazníka na internetových stránkách obchodu o lhůtě, ve které je zákazník povinen provést platbu za objednávku. Nezaplatí-li Zákazník ve lhůtě uvedené v předchozí větě, může Prodávající po předchozí neúčinné výzvě k zaplacení s určením přiměřené lhůty od Smlouvy odstoupit.

VIII. Právo na odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník, který je Spotřebitelem, může od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu příslušným prohlášením do 30 dnů. Pro dodržení této lhůty stačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.

  2. Zákazník může prohlášení formulovat sám nebo použít vzor prohlášení, který prodávající zpřístupní na internetových stránkách obchodu.

  3. 14 denní lhůta začíná běžet ode dne, kdy bylo Zboží dodáno, nebo v případě smlouvy o poskytování Služeb ode dne jejího uzavření.

  1. Po obdržení prohlášení Zákazníka o odstoupení od Smlouvy zašle Prodávající na emailovou adresu Zákazníka potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od Smlouvy.

  2. Právo Zákazníka na odstoupení od smlouvy je vyloučeno v případě:
  1. poskytnutí Služby, pokud prodávající provedl Službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem Zákazníka, který byl před poskytnutím služby informován o tom, že po provedení Služby prodávajícím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy;
  2. Smlouva, u níž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení od smlouvy;
  3. Smlouva, jejímž předmětem dodávky je nerekonstruované Zboží vyrobené podle specifikace Zákazníka nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
  4. Zakázka, jejímž předmětem plnění je zboží podléhající rychlé zkáze nebo zboží s krátkou dobou trvanlivosti;
  5. Smlouva, jejímž předmětem plnění je Zboží dodané v uzavřeném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
  6. Smlouva, jejímž předmětem plnění jsou výrobky, které jsou po dodání svou povahou neoddělitelné od jiného zboží;
  7. Smlouva, jejímž předmětem plnění jsou alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření Kupní smlouvy a k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech trhu, které prodávající nemůže ovlivnit;
  8. Smlouvu, ve které spotřebitel výslovně požádal, aby k němu prodávající přijel za účelem provedení neodkladné opravy nebo údržby; pokud prodávající poskytne navíc jiné služby, než které spotřebitel požadoval, nebo dodá jiné Zboží než náhradní díly nezbytné pro provedení opravy nebo údržby, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve vztahu k dodatečným službám nebo Zboží;
  9. Smlouva, jejímž předmětem plnění je zvuková nebo obrazová nahrávka nebo počítačový software dodaný v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen; dodávka novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
  10. Smlouva uzavřená ve veřejné dražbě;
  11. Smlouvy o poskytování ubytování k jiným než obytným účelům, přepravy zboží, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s volnočasovými, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo doba poskytnutí služby;
  12. Smlouva o poskytování digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a poté, co prodávající informoval spotřebitele o ztrátě práva odstoupit od Smlouvy.y

  1. V případě odstoupení od dohody uzavřené na dálku se dohoda považuje za neuzavřenou. To, co strany poskytly, musí být vráceno v nezměněném stavu, ledaže by změna byla nezbytná pro určení povahy, vlastností a funkčnosti Zboží. Vrácení se uskuteční neprodleně, nejpozději do 30 dnů. Zakoupené Zboží se vrací na adresu Prodávajícího.

  2. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení prohlášení Zákazníka o odstoupení od Smlouvy, vrátit Zákazníkovi všechny jím uhrazené platby, včetně nákladů na dodání Zboží. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel nesouhlasí s jiným způsobem vrácení platby, přičemž tento způsob nebude pro Zákazníka spojen s žádnými náklady. Prodávající může zadržet vrácení plateb přijatých od spotřebitele až do doby, kdy obdrží věc zpět nebo kdy mu spotřebitel doručí doklad o jejím vrácení, podle toho, která z těchto událostí nastane dříve, pokud prodávající nenabídl, že si věc od Zákazník vyzvedne sám.

  3. Pokud si Zákazník zvolil jiný způsob dodání Zboží než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen nahradit spotřebiteli dodatečné náklady, které mu vznikly.

  4. Zákazník nese pouze přímé náklady na vrácení Zboží, pokud se Prodávající nedohodl, že tyto náklady ponese.

IX. Výměna Zboží

  1. Prodávající poskytuje Zákazníkovi možnost výměny Zboží do 30 dnů ode dne doručení. Žádost o výměnu lze zaslat na e-mailovou adresu prodávajícího: mail, telefonní číslo: tel.

  2. Výměna Zboží je možná pouze u Zboží, které je aktuálně dostupné na webových stránkách Prodávajícího.

  3. Pro výměnu Zboží by měl Zákazník vyplnit a podepsat formulář pro výměnu, který je k dispozici na webových stránkách Obchodu, řádně zabezpečit zásilku a přiložit doklad o koupi. Zboží, které má být vyměněno, by mělo být Prodávajícímu zasláno doporučeně. Náklady na vrácení Zboží do Obchodu a náklady na zaslání nového Zboží Zákazníkovi nese Zákazník.

  4. Prodávající bude zákazníka kontaktovat, pokud Zboží, které má být vyměněno, již není k dispozici. Zákazník si bude moci vybrat jiné zboží nebo od výměny odstoupit. V případě zrušení výměny bude Zboží vráceno Zákazníkovi na jeho náklady.

  5. V případě výměny za Zboží s nižší cenou vám budou peníze vráceny do 30 dnů bankovním převodem. 

  1. V případě výměny za Zboží s vyšší cenou Prodávající provede výměnu Zboží po zaúčtování platby částky rovnající se rozdílu v ceně. Pro urychlení procesu výměny může zákazník k zásilce přiložit potvrzení o převodu.

  2. Výměna je podmíněna tím, že zboží je v neporušeném stavu, bez známek používání. Prodávající odmítá výměnu Zboží, pokud je poškozené nebo jeví známky používání.

X. Reklamace zboží v záruce


  1. Prodávající se zavazuje dodat Zboží bez vad.
  2. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, který je spotřebitelem, ze záruky za vady podle zásad uvedených v § 556 - 576 občanského zákoníku. Ve vztahu k zákazníkům, kteří jsou podnikateli, je záruka vyloučena.

  3. Stížnosti vyplývající z porušení práv Zákazníka zaručených zákonem nebo těmito Obchodními podmínkami je třeba zasílat na adresu HIENDKITCHEN ADAM WOLNY, ul. Natalii Gąsiorowskiej 10, 03-107 Varšava, na e-mailovou adresu: mail, telefonní číslo: tel.

  4. Pro posouzení reklamace je Zákazník povinen zaslat nebo doručit reklamované Zboží a pokud možno přiložit doklad o koupi. Zboží by mělo být dodáno nebo zasláno na adresu uvedenou v bodě 3.

  1. Prodávající se zavazuje vyřídit každou reklamaci do 30 kalendářních dnů.

  2. V případě nedostatků v reklamaci vyzve Prodávající Zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu, a to neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne doručení výzvy Zákazníkovi.

XI. Reklamace týkající se poskytování služeb elektronický


  1. Zákazník může Prodávajícímu podávat stížnosti týkající se fungování Obchodu a používání Služeb. Stížnosti lze podávat písemně na adresu: HIENDKITCHEN ADAM WOLNY, ul. Natalii Gąsiorowskiej 10, 03-107 Varšava, na e-mailovou adresu: mail, telefonní číslo: tel.

  2. Ve stížnosti by měl zákazník uvést své jméno, korespondenční adresu, typ a popis problému.

  3. Prodávající se zavazuje posoudit každou reklamaci do 14 dnů, a pokud to nebude možné, informovat zákazníka, kdy bude reklamace posouzena. V případě vad reklamace vyzve Prodávající Zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu do 7 dnů ode dne doručení výzvy Zákazníkovi.

XII. Záruka

  1. Na zboží se může vztahovat záruka Prodejce.

  2. V případě Zboží v záruce jsou informace o existenci a obsahu záruky a době, na kterou je poskytnuta, vždy uvedeny v popisu Zboží na internetových stránkách Obchodu.

XIII. Mimosoudní řízení o reklamacích a opravných prostředcích

  1. Zákazník, který je Spotřebitelem, má mimo jiné následující možnosti využití mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatnění nároků:

  1. je oprávněn obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud při obchodní inspekci s návrhem na řešení sporu z uzavřené kupní smlouvy;

  2. je oprávněn požádat oblastního inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení za účelem smírného ukončení sporu mezi Zákazníkem a Prodávajícím;

  3. může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi zákazníkem a prodávajícím, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (městského) advokáta spotřebitelů nebo společenské organizace, k jejímž zákonným úkolům patří ochrana spotřebitelů (např. Svaz spotřebitelů).

  4. podat stížnost prostřednictvím online platformy EU pro řešení sporů, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XIV. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté Zákazníky shromažďuje a zpracovává Prodávající v souladu s platnými právními předpisy a Zásadami Ochrany Osobních Údajů, které jsou k dispozici na webových stránkách Obchodu.


XV. Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá práva k internetovému obchodu, včetně majetkových autorských práv, práv duševního vlastnictví k jeho názvu, internetové doméně, webové stránce e-shopu, jakož i k formulářům, logům, náleží Prodávajícímu a jejich užití je možné pouze způsobem stanoveným a v souladu s Obchodními podmínkami.

  2. Ustanovení obsažená v tomto řádu týkající se Spotřebitele, odstoupení od smlouvy a reklamace se vztahují na fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální charakter, zejména vyplývající z předmětu její podnikatelské činnosti zpřístupněného na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti. Ustanovení o mimosoudním vyřizování reklamaci a uplatňování nároků se nepoužijí.

  3. Řešení případných sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je Spotřebitelem, podléhá příslušným soudům v souladu s ustanoveními příslušných ustanovení občanského soudního řádu.

  4. Řešení případných sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je podnikatelem, je příslušné soudu příslušnému podle sídla Prodávajícího.

  5. Ve věcech neupravených těmito obchodními podmínkami se použijí ustanovení občanského zákoníku, ustanovení zákona o poskytování elektronických služeb, ustanovení zákona o právech spotřebitelů a další příslušná ustanovení polského práva.

  6. Každý zákazník bude informován o všech změnách těchto obchodních podmínek prostřednictvím informací na domovské stránce internetového obchodu, včetně shrnutí změn a data, kdy nabývají účinnosti. Zákazníci, kteří mají účet, budou o změnách informováni dodatečně spolu s jejich shrnutím na jimi uvedenou e-mailovou adresu. Datum účinnosti změn nesmí být kratší než 14 dní od data jejich zveřejnění. Pokud zákazník, který má zákaznický účet, nesouhlasí s novým obsahem obchodních podmínek, je povinen o této skutečnosti informovat prodávajícího do 14 dnů ode dne informování o změně obchodních podmínek. Oznámení prodávajícímu o nesouhlasu s novým obsahem obchodních podmínek má za následek ukončení smlouvy.